Nemate artikala u svojoj košarici.
Opći uvjeti poslovanja web trgovine
Opći uvjeti poslovanja Web trgovine URBA d.o.o. su usklađeni sa Zakonom o zaštiti potrošača, s preporukom gospodarske komore i Međunarodnim kodeksima za e-trgovinu.
Definicije pojmova
- ponuđač je URBA d.o.o., Dobja vas 143, 2390 Ravne na Koroškem, Slovenija.
- korisnik je osoba koja koristi naš sistem, odnosno kupac Web trgovine
- Web trgovina je informacijski sistem namjenjen predstavljanju i prodaji proizvoda korisniku
Prijava
Prilikom registracije na Web trgovinu posjetitelj dobiva korisničko ime koje je identično adresi njegove elektronske pošte i lozinku, koju sam odabere. Korisničko ime i lozinka korisnika nedvosmisleno određuju i povezuju s unešenim podacima. Nakon registracije, posjetitelj postaje korisnik i stječe pravo na kupnju. Opći uvjeti poslovanja određuju djelovanje Web trgovine URBA d.o.o. www.kupinamjestaj.hr, pravo korisnika, te poslovni odnos između ponuđača i kupca.
Davatelj usluge se obavezuje da će kupcu uvijek osigurati sljedeće podatke:
- identitet poduzeća (ime i sjedište poduzeća, broj registra)
- kontakt adrese, koje omogućavaju brzu i učinkovitu komunikaciju (e-mail, telefon)
- bitna obilježja robe odnosno usluge (uključujući i usluge vezane uz prodaju i jamstva)
- dostupnost proizvoda (svaki proizvod ili usluga koja se nudi na web stranici trebala bi biti dostupna u razumnom roku)
- uvjete isporuke proizvoda ili izvršenja usluge (način, mjesto i datum isporuke)
- sve cijene moraju biti jasno i nedvosmisleno određene, jasno mora biti dali već sadrže poreze i troškove prijevoza
- način plaćanja i dostave
- vremenski rok ponude
- Razdoblje u kojem je još moguće odustati od ugovora, pored toga i o tome, kada i koliko stoji kupca povratak proizvoda
- Pojašnjen mora biti postupak prilikom pritužbi, uključujući sve podatke o kontaktu osobe ili službe za uspostavu kontakata s korisnicima
Postupak kupnje
Kod registracije na Web trgovinu posjetitelj dobiva korisničko ime koje je identično adresi njegove elektronske pošte i lozinku po svom izboru. Korisničko ime i lozinka nedvojbeno određuju i povezuju s unešenim podacima. Nakon registracije, posjetitelj postaje korisnik i stječe pravo na kupnju. Nakon razgledanja proizvoda na web stranici, željeni proizvod s oznakom u boji i / ili veličini i količini prebaci u košaricu. U sljedećim koracima mora navesti mjesto dostave i način plaćanja. Kada korisnik odabere proizvod ili proizvode i s potvrdom na gumb POTVRDI KUPNJU pošalje narudžbu, Web trgovina automatski "generira - stvori" i pošalje elektronsku poštu s pojedinostima narudžbe (proizvod, cijena, količina, korisnički podaci...) Time je narudžba potvrđena, proizvodi će biti poslani u predviđenom datumu isporuke.
Akcijska cijena proizvoda
Akcijska cijena je trenutačna cijena u Web trgovini, koja se može povremeno mijenjati.
Pravo na odustajanje od kupnje, povrat robe
Potrošač ima pravo, da u roku od petnaest dana obavjesti poduzeće o svojoj namjeri i otkaže ugovor bez navođenja razloga te odluke. Smatra se da je obavjest pravodobna, ako je pošiljka isporučena na vrijeme.
Jedini trošak, koji tereti potrošača u vezi s otkazom ugovora, izravni je trošak dostave i preuzimanja robe. Uplaćeni iznos kupnje poduzeće mora vratiti najkasnije u roku od trideset dana od dana obavijesti o otkazu ugovora.
Predmeti moraju biti nekorišteni, neoštećeni i u izvornom pakiranju.
Plaćanje
Ponuđač ispostavlja račun na trajnom mediju, s razčlanjenim troškovima i svim uputama korisniku kako odustati od kupnje i kako vratiti proizvod. Korisnik plaća naručenu robu pouzećem ili po predračunu na bankovni račun.
Rok isporuke
Rok isporuke je naveden pokraj svakog proizvoda.
Dostava
Ponuđač mora robu ili uslugu isporučiti u dogovoreno vrijeme. Kod isporuke, mora korisniku dati sve dodatne informacije vezane za pravo otkazivanja ugovora, posebice o uvjetima i načinu provedbe samoga prava. Treba osigurati sve potrebne informacije vezane za adresu na koju se korisnik može obratiti u slučaju pritužbi i informacije u vezi jamstva i usluga, te servisa odnosno drugih usluga nakon zaključenja ugovora.Trošak dostave iznosi <CIJENA>.
Poštarina
Dostava naručenih proizvoda u radnom tjednu od ponedjeljka do petka, vidljiva je na proizvodu.
Poštarinu za isporuku naručene robe plaća kupac.
Garancija
Svi proizvodi u našoj ponudi imaju najmanje 1 mjesec garancije. U slučaju da artikl ima drugačiji jamstveni rok, isti je naznačen u opisu artikla. Kod Web kupovine jamstvo teče od dana uručenja pošiljke.
Valjanost ponude
Ponuda vrijedi do objave novog cjenika. Kod kupnje vrijede cijene koje su u trenutku potvrde narudžbe. Sve cijene uključuju PDV, osim ako se koriste rabljeni artikli za koje vrijede posebne porezne odredbe. Cijene u Web trgovini mogu se mijenjati bez najave.
Sigurnost
Ponuđač koristi odgovarajuća tehnološka i organizacijska sredstva za zaštitu prijenosa i pohranu osobnih podataka, ugovora i plaćanja.
Komunikacija
S korisnikom može ponuđač stupiti u kontakt preko sredstava komunikacije na daljinu samo ako se tome izričito ne protivi prvi.
Arhiviranje ugovora
Ugovor koji je sklopljen između ponuđača i korisnika trajno je pohranjen u poduzeću URBA d.o.o., Dobja vas 143, 2390 Ravne na Koroškem, Slovenija. Za uvid ili ponovni primitak ugovora, pošaljite nam obavijest s pojedinostima o kupnji na adresu: kontakt@kupinamjestaj.hr ili nas nazovite na telefon 01 6700323.
Promotivna elektronska poruka mora sadržavati sljedeće elemente:
- jasno i nedvosmisleno mora biti označena kao reklamna poruka
- pošiljatelj mora biti jasno vidljiv
- razne akcije, promocije i druge marketinške tehnike moraju biti označene kao takve. Isto tako moraju biti jasno definirani uvjeti sudjelovanja u njima.
- zahtjev korisnika, da ne prima reklamne poruke, mora se poštivati
Žalbe
Ponuđač poštuje postojeće zakone za zaštitu potrošača. Ponuđač mora postaviti učinkovit sistem za rješavanje pritužbi i imenovati osobu, koju u slučaju problema, kupac može nazvati na telefon ili kontaktirati putem e-maila. Postupak podnošenja pritužbi treba biti dostupan na web stranici, jednostavan za korištenje i povjerljiv. Ponuđač je dužan, u roku od pet radnih dana potvrditi da je primio žalbu, obavijestiti klijenta o tome koliko dugo će se rješavati i redovito obavještavati o tijeku slučaja. Ponuđač je svjestan da je ključna značajka potrošačkog spora, barem što se tiče rješavanja slučaja, njegova nesrazmjernost između ekonomske vrijednosti zahtjeva i troškova nastalih kod rješavanja spora. To je i glavna prepreka za potrošača da ne pokrene postupak pred sudom. Stoga, ponuđač nastoji uložiti maksimalne napore kako bi riješio eventualne sporove mirnim putem.
DOSTAVA
Opća pravila:
Ponuđač mora robu ili uslugu isporučiti u dogovoreno vrijeme. Kod isporuke, mora korisniku dati dodatne informacije vezane za pravo otkazivanja, posebice o uvjetima i načinu provedbe samoga prava. Osigurati mora sve potrebne informacije vezane za adresu gdje se korisnik može obratiti u slučaju pritužbe,te informacije u vezi jamstva i servisa odnosno drugih usluga nakon završetka ugovora.
Troškovi dostave su 299,90 kn.