Dobrodošli u Web trgovinu Kupinamjestaj.hr

Trenutni ukupni iznos: 0,00 kn

Nemate artikala u svojoj košarici.

Opći uvjeti poslovanja web trgovine

Opći uvjeti poslovanja Web trgovine URBA d.o.o. su usklađeni  sa Zakonom o zaštiti potrošača, s preporukom gospodarske komore i Međunarodnim kodeksima za e-trgovinu.

 

Definicije pojmova

  1. ponuđač je URBA d.o.o., Dobja vas 143, 2390 Ravne na Koroškem, Slovenija.
  2. korisnik je osoba koja koristi naš sistem, odnosno kupac Web trgovine
  3. Web trgovina je informacijski sistem namjenjen predstavljanju i prodaji proizvoda korisniku

 

Prijava

Prilikom registracije na Web trgovinu posjetitelj dobiva korisničko ime koje je identično adresi njegove elektronske pošte i lozinku, koju  sam odabere. Korisničko ime i lozinka korisnika nedvosmisleno određuju i povezuju s unešenim podacima. Nakon registracije, posjetitelj postaje korisnik i stječe pravo na kupnju. Opći uvjeti poslovanja određuju djelovanje Web trgovine URBA d.o.o. www.kupinamjestaj.hr, pravo korisnika, te poslovni odnos između ponuđača i kupca.

Davatelj usluge se obavezuje da će kupcu uvijek  osigurati sljedeće podatke:

  1. identitet  poduzeća (ime i sjedište poduzeća, broj registra)
  2. kontakt adrese, koje omogućavaju brzu i učinkovitu komunikaciju (e-mail, telefon)
  3. bitna obilježja robe odnosno  usluge (uključujući i usluge vezane uz prodaju  i jamstva)
  4. dostupnost proizvoda (svaki proizvod ili usluga koja se nudi na web stranici  trebala bi biti dostupna u razumnom roku)
  5. uvjete isporuke proizvoda ili izvršenja usluge (način, mjesto i datum isporuke)
  6. sve cijene moraju biti jasno i nedvosmisleno određene, jasno mora biti dali već  sadrže poreze i troškove prijevoza
  7. način plaćanja i dostave
  8. vremenski rok ponude
  9. Razdoblje u kojem je još moguće odustati od ugovora, pored toga i o tome, kada i koliko stoji kupca povratak proizvoda
  10. Pojašnjen mora biti postupak  prilikom pritužbi, uključujući sve podatke o kontaktu osobe ili službe za uspostavu kontakata s korisnicima


Postupak kupnje

Kod registracije na Web trgovinu posjetitelj dobiva korisničko ime koje je identično adresi njegove elektronske pošte i  lozinku po svom izboru. Korisničko ime i lozinka nedvojbeno određuju i povezuju s unešenim podacima. Nakon registracije, posjetitelj postaje korisnik i stječe pravo na kupnju. Nakon razgledanja  proizvoda na web stranici, željeni proizvod s oznakom u boji i / ili veličini i količini   prebaci  u košaricu. U sljedećim koracima mora navesti mjesto dostave i način plaćanja. Kada korisnik odabere proizvod ili proizvode i s potvrdom na gumb  POTVRDI KUPNJU  pošalje narudžbu, Web trgovina automatski   "generira - stvori" i pošalje elektronsku poštu s pojedinostima narudžbe (proizvod, cijena, količina, korisnički podaci...) Time  je narudžba potvrđena, proizvodi će biti poslani u predviđenom datumu isporuke.

 

Akcijska cijena proizvoda

Akcijska cijena je trenutačna cijena u Web trgovini, koja se može povremeno mijenjati.

 

Pravo na odustajanje od kupnje, povrat robe

Potrošač ima pravo, da u roku od petnaest dana obavjesti poduzeće o svojoj namjeri i  otkaže ugovor bez navođenja razloga te odluke. Smatra se da je obavjest pravodobna, ako je pošiljka isporučena na vrijeme.

Jedini trošak, koji tereti potrošača u vezi s otkazom ugovora, izravni  je trošak  dostave i preuzimanja robe. Uplaćeni iznos kupnje poduzeće  mora vratiti najkasnije u roku od trideset dana od dana obavijesti o otkazu ugovora.

Predmeti moraju biti nekorišteni, neoštećeni  i u izvornom pakiranju.


Plaćanje

Ponuđač  ispostavlja račun na trajnom mediju, s razčlanjenim troškovima i svim uputama korisniku kako odustati od kupnje i kako vratiti proizvod. Korisnik plaća naručenu robu pouzećem ili  po predračunu na bankovni račun.

 

Rok isporuke

Rok isporuke je naveden pokraj svakog proizvoda.

 

Dostava

Ponuđač mora robu ili uslugu isporučiti u dogovoreno vrijeme. Kod isporuke, mora  korisniku dati sve dodatne informacije vezane  za pravo otkazivanja ugovora, posebice o uvjetima i načinu provedbe samoga prava. Treba osigurati  sve potrebne informacije vezane za adresu na koju se korisnik može obratiti u slučaju pritužbi i informacije u vezi  jamstva i usluga, te servisa odnosno drugih usluga nakon zaključenja ugovora.Trošak dostave iznosi <CIJENA>.

 

Poštarina

Dostava naručenih proizvoda u radnom tjednu od ponedjeljka do petka, vidljiva je na proizvodu.

Poštarinu za isporuku naručene robe plaća kupac.


Garancija

Svi proizvodi u našoj ponudi  imaju najmanje 1 mjesec garancije. U slučaju da artikl ima drugačiji jamstveni rok, isti je naznačen u opisu artikla. Kod Web  kupovine jamstvo teče od dana uručenja pošiljke.

 

Valjanost ponude

Ponuda vrijedi do objave novog cjenika. Kod kupnje vrijede cijene koje su u trenutku potvrde narudžbe. Sve cijene uključuju PDV, osim ako se koriste rabljeni  artikli za koje vrijede posebne porezne odredbe. Cijene u Web trgovini mogu se mijenjati bez najave.

 

Sigurnost

Ponuđač  koristi odgovarajuća tehnološka  i organizacijska sredstva za zaštitu prijenosa i pohranu osobnih podataka, ugovora i plaćanja.

 

Komunikacija

S korisnikom može ponuđač  stupiti u kontakt  preko sredstava komunikacije na daljinu samo ako se tome izričito ne protivi prvi.

 

Arhiviranje ugovora

Ugovor koji je sklopljen između ponuđača i korisnika trajno je pohranjen  u  poduzeću URBA d.o.o., Dobja vas 143, 2390 Ravne na Koroškem, Slovenija. Za uvid ili ponovni primitak ugovora, pošaljite nam obavijest  s pojedinostima o kupnji na adresu: kontakt@kupinamjestaj.hr ili nas nazovite  na telefon 01 6700323.     

Promotivna elektronska poruka mora sadržavati sljedeće elemente:

- jasno i nedvosmisleno  mora biti označena kao reklamna poruka
- pošiljatelj mora biti jasno vidljiv
- razne akcije, promocije i druge marketinške tehnike moraju biti označene kao takve. Isto tako moraju biti jasno definirani uvjeti sudjelovanja u njima.
- zahtjev korisnika, da ne prima reklamne poruke, mora se poštivati

Žalbe

Ponuđač  poštuje postojeće zakone za zaštitu potrošača. Ponuđač mora postaviti učinkovit sistem za rješavanje pritužbi i imenovati osobu, koju u slučaju problema, kupac može nazvati na telefon ili kontaktirati  putem e-maila. Postupak podnošenja pritužbi treba biti dostupan na web stranici, jednostavan za korištenje i povjerljiv. Ponuđač je dužan, u roku od pet radnih dana potvrditi da je primio žalbu, obavijestiti klijenta o tome koliko dugo će se rješavati i redovito obavještavati o tijeku slučaja. Ponuđač je svjestan da je ključna značajka potrošačkog spora, barem što se tiče rješavanja slučaja, njegova nesrazmjernost između ekonomske vrijednosti zahtjeva i troškova nastalih kod rješavanja spora. To je i glavna prepreka za potrošača da ne pokrene postupak pred sudom. Stoga, ponuđač nastoji  uložiti maksimalne napore kako bi riješio eventualne sporove mirnim putem.


DOSTAVA

Opća pravila:

Ponuđač mora robu ili uslugu isporučiti u dogovoreno vrijeme. Kod isporuke, mora korisniku dati dodatne informacije vezane za pravo otkazivanja, posebice o uvjetima i načinu provedbe samoga prava. Osigurati mora sve potrebne informacije vezane za adresu gdje se korisnik može obratiti u slučaju pritužbe,te informacije u vezi  jamstva i servisa odnosno drugih usluga nakon završetka ugovora.

Troškovi dostave su 299,90 kn.